Let us know which mode do you prefer?

Volvo Nieuwenhuijse

Volvo Nieuwenhuijse

Dankzij de focus op menselijke waarden onderscheidt de Nieuwenhuijse familie zich in de autosector. Zorg voor jezelf en voor anderen: het veiligheidsconcept is niet alleen toegespitst op de passagiers in de eigen auto, maar eveneens op passagiers in andere auto’s, en op voetgangers. Milieubescherming gaat verder dan wetgeving – en rekening houden met klanten is een devies dat het hele bedrijf inspireert.

Volvo service planner voor onderhoud.

Volvo Nieuwenhuijsse

Altijd blijven innoveren en de klant centraal stellen; dat is waar Volvo Nieuwenhuijse voor staat. Een nieuwe slimme serviceplanner zou voor meer gebruiksgemak zorgen bij de klant. Hiervoor werd Kodea ingeschakeld. De serviceplanner moet worden afgestemd op de interne processen, de verschillende vestigingen, de diensten en de monteurs. Ook moet het systeem slim plannen zodat een twee uur durende onderhoudsbeurt niet één uur voor sluitingstijd geboekt kan worden.

Service planner

Aan de voorkant gaat de klant een eenvoudig boekingsproces door. De complexiteit zit aan de achterkant. De serviceplanner is gekoppeld aan drie verschillende API’s die naadloos met elkaar communiceren. Een mooie technische opdracht die van grote meerwaarde is op de website. Het resultaat is een goed functionerende serviceplanner die wordt uitgebouwd tot een 2.0. versie.

Uniek systeem

Een goede samenwerking in combinatie met een goede werking maakt een mooi product. Een product waarop doorgebouwd kan worden en kan meeveranderen met de toekomst. Constant ontwikkelen en optimaliseren, dat is schaalbaarheid.

Let’s work together

Ben jij benieuwd hoe digitalisering impact kan hebben op jouw bedrijf of klanten? Wees een stap voor op de rest en blijf in ontwikkeling.